AMU-portalen inneholder informasjon om hvordan arbeidsmiljøutvalget (AMU) skal drives på en god måte.
Gjennom portalen administreres også AMU-forum, en medlemsbasert tjeneste som gir virksomhetens arbeidsmiljøutvalg en rekke verktøy og tjenester.
Vi gir dere mulighet til å prøve AMU-forum gratis og uforpliktende i 30 dager.

Hvordan legge til nye brukere i AMU-portalen

Det vil stadig skje endringer i AMUs sammensetting. Hvordan legger man til nye AMU-medlemmer i AMU-portalen?

Registrering av amu-medlemmer gjøres av personen som er gitt admin-rettighet, og gjøres som følger:
Logg inn, Gå til «Medlemsoversikt», Klikk "Ny", Fyll ut skjema. (Feltene Innmeldingsdato, Utmeldingsdato og Eier skal ikke fylles ut)
Klikk Lagre.

Du finner mer informasjon om bruk av AMU-portalen i "Hjelp" (nederste menyvalg når du er logget inn)

 

1

Registrer arbeidsmiljøutvalget på AMU-forum

Alle medlemmer i et AMU må ha tilgang til saker, rapporter og referater. Ved å registrere dere i AMU-forum får dere en digital plattform der all dokumentasjon er samlet og der utvalgsmedlemmene enkelt logger seg inn og ser relevant informasjon.

AMU-forum gir dere også oversikt over medlemmer og den enkeltes rolle. Bedriftshelsetjeneste eller andre som skal følge med på utvalgets arbeid kan også gis tilgang.

AMU-portalen gir dere oversikt og bidrar til at utvalget fungerer i henhold til lov og forskrift

 

 

 

 

 

 

 

 

AMU-portalen

logo mymembersoftware

 

KONTAKT

info@amuportalen.no

(+ 47) 22 47 09 90